Praca w teatrze

SIMPLE.DANCER off duty… Po premierze!

Po piątkowej premierze Poskromienia złośnicy zgodnie z tradycją odbył się bankiet… tym razem było to o tyle interesujące przedsięwzięcie, że organizator bankietu zaprosił dyrekcję, wykonawców oraz gości do pobliskiej restauracji. Dzięki Rafałowi Kubale mogę Wam dzisiaj pokazać kilka zdjęć z popremierowego wieczoru 🙂

Na zdjęciu wyżej widzicie moje koleżanki z garderoby na czele z Mai, bohaterką piątkowego wieczoru. Mai doskonale wcieliła się w rolę złośliwej Katarzyny, nie zatracając przy tym wszelkich walorów technicznych i gracji wtedy, gdy wymagała tego od niej choreografia Johna Cranki. Jej partnerem scenicznym był doskonały Maksim Woitiul (w roli Petruchia), pierwszy solista Polskiego Baletu Narodowego.
Zapraszam do oglądania 🙂
After Friday’s premiere of John Cranko’s The Taming of the Shrew there was a banquet nearby the theatre. Usually, all the banquets take place in the Main Foyer of the Teatr Wielki- National Opera, but this time the sponsors of the premiere invited Directors, dancers nad other guests to the restaurant next to the theatre. Thanks to Rafał Kubała, the photographer, I can show you few pics from that evening 🙂
In the photo above you can see my friends from the best dressing room ever! Of Course Mai was the heroine of the night as she created angry, but beautiful nad lovely when neccessary, Cranko’s Katherina. The excellent Maksim Woitiul was het stage partner. Max is the first soloist of the Polish National Ballet company.
Enjoy 🙂
Takeshi Watanabe, Daria Majewska oraz Shunsuke Mizui

Anna Lorenc, Anna Hop, Paulina Magier, Daria Majewska, Remy Lamping
Jednym z realizatorów spektaklu Poskromienia w Warszawie był Filip Barankiewicz. Filip jest absolwentem warszawskiej szkoły baletowej, przez wiele lat był znakomitym pierwszym solistą zespołu baletowego w Stuttgarcie, dokładnie tym, z którym właśnie Cranko osiągał największe sukcesy. Filip Barankiewicz kreował niezapomnianego Petruchia w Poskromieniu złośnicy w Stuttgarcie. Wkrótce zostanie dyrektorem Czeskiego Baletu Narodowego w Pradze. Z Polskim Baletem Narodowym występował w Onieginie (również w choreografii Cranki) oraz, ostatnio w maju, w Don Kichocie.

Filip Barankiewicz was the one who staged the performance along with Jane Bourne. Filip graduated form Warsaw ballet school and for many years he was a principal dancer with Stuttgart Ballet, which was Cranko’s company for many many years in the past. Barankiewicz created the unforgettable Petruchio in The Taming of the Shrew in Sturrgart. With Polish National Ballet he performed in Onegin (also by John Cranko) and, last May, in Don Quixotte. In the season 2017/18 he will be a director of Chech National Ballet in Prague.



Photos Rafał Kubała

Zapowiadałam Wam w ostatnim poście, że wybieram stylizację na bankiet… postawiłam na minimalizm: klasyczny granat w nieco luźnej, swobodnej bluzce z baskinką oraz kontrowersyjne legginsy o błyszczącej fakturze.

Bluzka COS, legginsy ECLECTICON, botki STYLOWEBUTY, torebka OYSHO

Naszyjnik Jev.by Karhla z kolekcji Quotes

Jeszcze dziś wieczorem kolejny spektakl! Tym razem u boku Mai zatańczy Paweł Koncewoj jako Petruchio. 
A jutro 'nasz weekend’! To tylko jeden dzień, ale może uda mi się zrealizować moje zamiary i w końcu przystroję moje cztery kąty w adwentowym klimacie 😉




MIŁEGO DNIA!
HAVE A NICE DAY!




SIMPLE.DANCER

One Comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *