Lifestyle i moda

Baletowa moda #12 z marką Flexistretcher

Kamizelka ODILE VEST, którą możecie zobaczyć w dzisiejszym poście to prezent od marki Flexistretcher. Gdy dostałam wiadomość od zespołu FLX z Nowego Jorku oszalałam z radości! Ta kamizelka podobała mi się odkąd pierwszy raz zobaczyłam ją na stronie 🙂
W wiadomości przeczytałam, że ekipa Flexistretchera uwielbia mojego Instagrama, przede wszystkim zdjęcia, w których ukazuję niezastąpioną gumę do rozciągania ich produkcji (tutaj przeczytacie o niej więcej)- w ramach podziękowania postanowili wysłać mi tę wdzięczną kamizelkę! Dziękuję!

Kamizelka jest świetnie dopasowana, plecy są wykonane z neoprenu, dzięki czemu fantastycznie zatrzymuje ciepło, bez poczucia dyskomfortu związanego z poceniem się podczas lekcji czy prób. Dodatkowo jej design przypomina delikatnie klasyczną paczkę Czarnego łabędzia a zapinany golf dodatkowo potęguje to wrażenie. Bardzo ją lubię 🙂

Skoro wspomniałam Nowy Jork na początku tego wpisu, poruszę jeszcze jeden temat związany z serialem Flesh&Bone 🙂 Tym razem chciałam Wam opisać jak w zespole baletowym faktycznie wyglądają audycje do różnych produkcji baletowych, czy do samego zespołu właśnie. Oczywiście posłużę się przykładem Polskiego Baletu Narodowego.
Co roku w okolicach maja, dyrekcja organizuje otwarte audycje dla tancerzy zainteresowanych pracą w naszym zespole. TUTAJ możecie przeczytać, co kandydaci muszą przygotować, aby przystąpić do audycji, jakie powinni mieć kwalifikacje oraz jak sama audycja będzie przebiegać. Decyzję o zatrudnieniu danego kandydata podejmuje dyrektor zespołu.
A jak wygląda proces ustalania obsady do kolejnych premier? Przede wszystkim na kilka miesięcy przed ustaloną datą spektaklu przyjeżdżają choreografowie bądź ich asystenci czy osoby odpowiedzialne za przekazanie choreografii i obserwują nasze lekcje. Dzięki temu poznają poziom zespołu, wypatrują tancerzy odpowiednich do konkretnych ról. Oczywiście znają hierarchię zespołu i pierwsi soliści oraz soliści mają pierwszeństwo jeśli chodzi o obsadzanie czołowych postaci przy tworzeniu obsad. Ale nie oznacza to, że nie spotkamy się z zaskakującymi wyborami 🙂 Nigdy jeszcze nie spotkałam się z ekstrawagancją w stylu dotykania tancerki czy tancerza po ramieniu i oznajmiania ty zostajesz rodem z Czarnego łabędzia Aronofskiego. Zawsze gdy obsada zawiśnie w gablocie ze wszystkimi ważnymi dla nas informacjami, na jej końcu widnieje dopisek obsada może ulec zmianie z podpisem choreografa albo dyrektora.

Kamizelka ODILE VEST Flexistretcher
(Fryzura: Lidia 😀 )
MIŁEGO DNIA!

SIMPLE.DANCER

One Comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *